ceturtdiena, 2012. gada 21. jūnijs

Kombinētie ratiņi 3 in 1. ABC design.


Ratiņi ABC design (nevis desing, kā nez’ kādēļ daudziem patīk rakstīt).
Vācu firma, daudz ratu modeļu. Aplūkošu populārākos – Tec. Tie ir dažādi – ar 3, 4 un pat 6 riteņiem (priekšā ir dubultie riteņi). Tā būtībā ir gaumes lieta.
ABC design 4 Tec
ABC design 4 Tec. Es pati esmu „pastumdījusi” draudzenes ratiņus. Priekšējie riteņi šiem ratiņiem nerotē, manevrēt šos ratiņus ir grūti. Kulba neliela, bet to atsver iespēja gan kulbu, gan sporta daļu likt uz ratu rāmja abos virzienos. Iespaids par šiem ratiņiem nepalika labs – diezgan daudz plastmasas, grab nedaudz vairāk kā gribētos. Gana daudz esmu dzirdējusi un lasījusi, ka šīs firmas ratiņi bieži lūst. Ar to iesaku rēķināties, ja vēlaties šos ratiņus. Amortizācijas nav vispār, savukārt svars ir ļoti neliels. Uz ratu rāmja stiprināmi ABC design Risus, Globus un Rider autokrēsliņi (pajautājiet pārdevējam par attiecīgajiem adapteriem). Ratiņu dizains ir moderns, manā skatījumā šos ratiņus var saukt par skaistiem. Pēdējos gados ražotajiem ratiņiem ratu auduma daļā ir iestrādāti UV staru filtri (es gan tam neredzu reālu pamatojumu). Iepirkumu grozs šiem ratiņiem ir, bet tajā var ielikt tikai pudelīti un kādu nelielu rotaļlietu :). Kā mīnusu var minēt ratu augstumu – sēžamdaļa atrodas diezgan augstu no zemes, bērns pats tajā nevarēs iekāpt. Man pašai gan patīk augstie ratiņi, ziemā nav sajūtas, ka ar kulbu šķūrē sniegu pa ietvi :). Ratu jumtiņš gan kulbai, gan sēžamdaļai ir diezgan paknaps, no saules un vēja bērnu tas nepasargās. Cena pilnam komplektam ir virs 350 Ls.
ABC design Rodeo
ABC design Rodeo. Tehniskais izpildījums šiem ratiņiem ir stipri līdzīgs iepriekš aprakstītajiem ABC ratiņiem. Uz ratu rāmja uzstādāma kulba, sēžamdaļa un autosēdeklis. Komplektā ietilpst arī lietusplēve. Amortizācijas nav, kulbā un sporta daļā bērns nav pasargāts no saules un vēja. Šie ratiņi ir viegli manevrējami, priekšējais ritenis saslēdzams ar pogas palīdzību, kas atrodas uz roktura (ļoti ērti). Gan kulba, gan sēžamdaļa ir vidēja izmēra, es pat teiktu – diezgan virs vidējā, kulba varētu derēt līdz bērna 9 mēnešu vecumam. Sēžamdaļa liekama uz abām pusēm un regulējama 3 līmeņos, bet regulējas viss sēžamdaļas bloks, nav atsevišķi atliecama mugura vai kāju balsts. Man pašreiz ir šāda tipa rati, bērns pagaidām neiebilst pret gulēšanu ar saliektām kājām. Sēžamdaļas pozīcija ir līdzīga kā autosēdekļiem. Roktura augstums ir regulējams. Tāpat kā iepriekš aprakstītajam ABC ratiņiem, arī šiem sēžamdaļa atrodas ļoti augstu, bērns pats tajā nevarēs iekāpt. Ratu galvenais mīnuss ir šasijas platums, tie tiešām ir ļoti plati ratiņi. Liftā visticamāk iebraukt tos nevarēs un var gadīties, ka tie būs par platu arī ratiņu nobrauktuvēm. Ratiņi ir ļoti viegli, ražotājs norāda, ka ratu svars kopā ar kulbu ir 11 kg - ja ratiņus nevar iebraukt liftā, tos var vienkārši uznest pa kāpnēm. Tomēr mazais svars var liecināt par nekvalitatīvu ratu rāmi, jo lielie riteņi ir diezgan smagi, ja uz to rēķina noraksta vairākus kilogramus, tad pašam rāmim paliek stipri maz kilogramu. Var gadīties, ka rāmja savienojumu vietām izmantots vairāk plastmasas, nekā vajadzētu. Ja pērkat šos ratiņus, noteikti palūdziet ratiņu remontmeistara telefona numuru. ABC design Astro ir šo ratu četrriteņu modifikācija un ABC design Cobra manā skatījumā ir tie paši ratiņi, tikai ar citāda dizaina rāmi. Funkcijas ir tādas pašas kā Rodeo ratiņiem. Cena par komplektu ir no 350 Ls.
ABC design Turbo 4S
ABC design Turbo 4S. Šie ratiņi dizainiski atšķiras no iepriekš aprakstītajiem ABC ratiņiem. Vizuāli tie izskatās smagnējāki, tomēr ratu rāmis ir moderna dizaina, galvenokārt pateicoties dažādajiem riteņu izmēriem. Amortizāciju stipri apšaubu, ņemot vērā mazo priekšējo riteņu novietojumu un izmēru. Savukārt, aizmugurējiem riteņiem amortizācija ir samērā laba. Uz ratu rāmja stiprināma vidēja izmēra kulba un autosēdeklītis (var izvēlēties no diviem veidiem – vienam krēsliņam vajag adapterus, otram nevajag). Komplektā ietilpst siltais ratu maiss, kāju pārsegs un moskītu tīkls. Lietus plēve jāpērk atsevišķi. Sēžamdaļa un kulba uz ratu rāmja uzstādāma abos virzienos. Ratiņi ir kompakti salokāmi (tā apgalvo ražotājs), tomēr ņemot vērā aizmugurējo riteņu izmēru, rāmja platumu un svaru, diez vai šie ratiņi būs viegli ievietojami neliela auto bagāžniekā. Priekšējie riteņi ir rotējoši, kas atvieglo ratiņu manevrēšanu, kā arī šim modelim tie nav dubultie, atšķirībā no Turbo 6S modeļa. Lietotāji sūdzas par nekvalitatīvu ratu audumu, kas saulē ātri mēdz izbalēt un ratu rāmja izturība arī nav visai augsta. Iepirkumu grozs ir liels (plats), bet nav sevišķi ietilpīgs. Šos ieteiktu iegādāties privātmāju īpašniekiem vai arī pirmā stāva dzīvoklī dzīvojošiem vecākiem. Man iepatikās ratu jumta lodziņa aizdare – tā ir ar magnētiem, nevis līplentu kā vairumam ratiņu. Man šāda opcija būtu bijusi ļoti noderīga, jo mazākais bērns vienmēr pamodās no trokšņa, kas rodas taisot ratu jumta lodziņa līplentes vaļā :). No ABC Turbo ratiņiem, šie man šķiet labākie. Var iegādāties Turbo 6S ratiņus (ar dubultajiem priekšējiem riteņiem) un Turbo 3S ratiņus (trīsriteņu ratiņi). Cena komplektam no 370 Ls. 
Ja vēlaties tieši šīs firmas ratiņus, tad noteikti iesaku izvēlēties klasiskākus – Genio vai „džipu” – Pramy Lux. Ja dzīvojat pilsētā, tad var ņemt Tec ratiņus (no bruģa gan vajadzēs izvairīties).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru