Ratiņi ABC design (nevis desing, kā nez’ kādēļ
daudziem patīk rakstīt).
Vācu firma, daudz ratu modeļu. Aplūkošu populārākos –
Tec. Tie ir dažādi – ar 3, 4 un pat 6 riteņiem (priekšā ir dubultie riteņi). Tā
būtībā ir gaumes lieta.
![]() |
ABC design 4 Tec |
ABC design 4 Tec. Es
pati esmu „pastumdījusi” draudzenes ratiņus. Priekšējie riteņi šiem ratiņiem
nerotē, manevrēt šos ratiņus ir grūti. Kulba neliela, bet to atsver iespēja gan
kulbu, gan sporta daļu likt uz ratu rāmja abos virzienos. Iespaids par šiem
ratiņiem nepalika labs – diezgan daudz plastmasas, grab nedaudz vairāk kā
gribētos. Gana daudz esmu dzirdējusi un lasījusi, ka šīs firmas ratiņi bieži
lūst. Ar to iesaku rēķināties, ja vēlaties šos ratiņus. Amortizācijas nav vispār,
savukārt svars ir ļoti neliels. Uz ratu rāmja stiprināmi ABC design Risus, Globus un Rider autokrēsliņi (pajautājiet pārdevējam par attiecīgajiem adapteriem). Ratiņu dizains ir moderns, manā skatījumā
šos ratiņus var saukt par skaistiem. Pēdējos gados ražotajiem ratiņiem ratu
auduma daļā ir iestrādāti UV staru filtri (es gan tam neredzu reālu
pamatojumu). Iepirkumu grozs šiem ratiņiem ir, bet tajā var ielikt tikai pudelīti
un kādu nelielu rotaļlietu :). Kā mīnusu var minēt ratu augstumu – sēžamdaļa atrodas
diezgan augstu no zemes, bērns pats tajā nevarēs iekāpt. Man pašai gan patīk augstie ratiņi, ziemā nav sajūtas, ka ar
kulbu šķūrē sniegu pa ietvi :). Ratu jumtiņš gan kulbai, gan sēžamdaļai ir diezgan
paknaps, no saules un vēja bērnu tas nepasargās. Cena pilnam komplektam ir virs 350
Ls.
![]() |
ABC design Rodeo |
ABC design Rodeo. Tehniskais
izpildījums šiem ratiņiem ir stipri līdzīgs iepriekš aprakstītajiem ABC
ratiņiem. Uz ratu rāmja uzstādāma kulba, sēžamdaļa un autosēdeklis. Komplektā
ietilpst arī lietusplēve. Amortizācijas nav, kulbā un sporta daļā bērns nav
pasargāts no saules un vēja. Šie ratiņi ir viegli manevrējami, priekšējais
ritenis saslēdzams ar pogas palīdzību, kas atrodas uz roktura (ļoti ērti). Gan
kulba, gan sēžamdaļa ir vidēja izmēra, es pat teiktu – diezgan virs vidējā,
kulba varētu derēt līdz bērna 9 mēnešu vecumam. Sēžamdaļa liekama uz abām
pusēm un regulējama 3 līmeņos, bet regulējas viss sēžamdaļas bloks, nav
atsevišķi atliecama mugura vai kāju balsts. Man pašreiz ir šāda tipa rati,
bērns pagaidām neiebilst pret gulēšanu ar saliektām kājām. Sēžamdaļas pozīcija ir
līdzīga kā autosēdekļiem. Roktura augstums ir regulējams. Tāpat kā iepriekš
aprakstītajam ABC ratiņiem, arī šiem sēžamdaļa atrodas ļoti augstu, bērns pats
tajā nevarēs iekāpt. Ratu galvenais mīnuss ir šasijas platums, tie tiešām ir
ļoti plati ratiņi. Liftā visticamāk iebraukt tos nevarēs un var gadīties, ka
tie būs par platu arī ratiņu nobrauktuvēm. Ratiņi ir ļoti viegli, ražotājs
norāda, ka ratu svars kopā ar kulbu ir 11 kg - ja ratiņus nevar iebraukt liftā,
tos var vienkārši uznest pa kāpnēm. Tomēr mazais svars var liecināt par
nekvalitatīvu ratu rāmi, jo lielie riteņi ir diezgan smagi, ja uz to rēķina
noraksta vairākus kilogramus, tad pašam rāmim paliek stipri maz kilogramu. Var
gadīties, ka rāmja savienojumu vietām izmantots vairāk plastmasas, nekā
vajadzētu. Ja pērkat šos ratiņus, noteikti palūdziet ratiņu remontmeistara
telefona numuru. ABC design Astro ir šo ratu četrriteņu modifikācija un ABC
design Cobra manā skatījumā ir tie paši ratiņi, tikai ar citāda dizaina rāmi.
Funkcijas ir tādas pašas kā Rodeo ratiņiem. Cena par komplektu ir no 350 Ls.
![]() |
ABC design Turbo 4S |
ABC design Turbo 4S. Šie
ratiņi dizainiski atšķiras no iepriekš aprakstītajiem ABC ratiņiem. Vizuāli
tie izskatās smagnējāki, tomēr ratu rāmis ir moderna dizaina, galvenokārt pateicoties
dažādajiem riteņu izmēriem. Amortizāciju stipri apšaubu, ņemot vērā mazo priekšējo
riteņu novietojumu un izmēru. Savukārt, aizmugurējiem riteņiem amortizācija ir
samērā laba. Uz ratu rāmja stiprināma vidēja izmēra kulba un autosēdeklītis
(var izvēlēties no diviem veidiem – vienam krēsliņam vajag adapterus, otram
nevajag). Komplektā ietilpst siltais ratu maiss, kāju pārsegs un moskītu tīkls.
Lietus plēve jāpērk atsevišķi. Sēžamdaļa un kulba uz ratu rāmja uzstādāma abos
virzienos. Ratiņi ir kompakti salokāmi (tā apgalvo ražotājs), tomēr ņemot vērā
aizmugurējo riteņu izmēru, rāmja platumu un svaru, diez vai šie ratiņi būs
viegli ievietojami neliela auto bagāžniekā. Priekšējie riteņi ir rotējoši, kas
atvieglo ratiņu manevrēšanu, kā arī šim modelim tie nav dubultie, atšķirībā no
Turbo 6S modeļa. Lietotāji sūdzas par nekvalitatīvu ratu audumu, kas saulē ātri
mēdz izbalēt un ratu rāmja izturība arī nav visai augsta. Iepirkumu grozs ir liels (plats), bet nav sevišķi ietilpīgs. Šos ieteiktu
iegādāties privātmāju īpašniekiem vai arī pirmā stāva dzīvoklī dzīvojošiem vecākiem.
Man iepatikās ratu jumta lodziņa aizdare – tā ir ar magnētiem, nevis līplentu
kā vairumam ratiņu. Man šāda opcija būtu bijusi ļoti noderīga, jo mazākais
bērns vienmēr pamodās no trokšņa, kas rodas taisot ratu jumta lodziņa līplentes
vaļā :). No ABC Turbo
ratiņiem, šie man šķiet labākie. Var iegādāties Turbo 6S ratiņus (ar
dubultajiem priekšējiem riteņiem) un Turbo 3S ratiņus (trīsriteņu ratiņi). Cena
komplektam no 370 Ls.
Ja vēlaties tieši šīs firmas ratiņus, tad noteikti iesaku
izvēlēties klasiskākus – Genio vai „džipu” – Pramy Lux. Ja dzīvojat pilsētā,
tad var ņemt Tec ratiņus (no bruģa gan vajadzēs izvairīties).
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru