![]() |
Chicco Trio S3 Top |
Chicco Trio S3 Top.
Itāļu ražojuma ratiņi. Kulba tiek saukta par „termo”, tomēr atļaušos to
apšaubīt. Man pašai lietošanā ir bijuši šie ratiņi. Manuprāt, šis „termo”
attiecas uz Itālijas klimatu, mūsu klimatam tur no „termo” ir vien lepnais
nosaukums. Kulba ir neliela, tādēļ šos ratiņus ieteiktu pirkt bērnam, kurš
dzims ziemā (kā mans pirmais bērns). Ziemā, lielos mīnusos, ratiņi sāka čīkstēt un
čīkstēja tieši rāmis, jo plastmasas detaļas (kas šiem ratiņiem nav mazums) sasala. Ja tas
netraucē, tad to var neuzskatīt par mīnusu. Riteņi ir lieli, priekšējais ritenis rotējošs,
samērā viegli manevrējami rati (kā lielākā daļa trīsriteņu ratiņu). Amortizācijas
nav vispār (pretēji ražotāja apgalvojumam), bet ir bērni, kam tas netraucē - guļ
kulbā ar visu kratīšanos. Maniem bērniem tas nav traucējis. Sporta daļa ir
diezgan vaļēja un slikti nopakota, bet, ja ar to rēķinās un piepērk termomaisu vai kādu bunkeri,
tad tas netraucēs. Ļoti pārdomāta ir sistēma, ar kuras palīdzību uz ratu rāmja var uzlikt
kulbu vai autosēdeklīti, tiešām ļoti ērti, nav jākrāmējas ar dažādiem
adapteriem, kurus kādreiz aizmirst paņemt līdzi. Šo ratu kulbiņu var sprādzēt
automašīnā ar domu, ka pavisam mazam zīdainim šādi ir „veselīgāk”, tomēr
nevajadzētu aizmirst faktu, ka lielākajā daļā Eiropas valstu šādi pārvadāt
bērnus ir aizliegts, arī pie mums, jo CSN paredz tikai bērnu pārvadāšanu
autosēdeklītī. Sēžamdaļai muguru var atliekt gandrīz guļus stāvoklī (manā
skatījumā pilnīgi adekvātā leņķī), ratiņiem ir 5 punktu drošības jostas. Cena sākot no 360
Ls, bet atsevišķi jāpērk lietusplēves, soma, utt. Ja vēlaties pirkt lietotus ratiņus,
iesaku pārbaudīt vai ratiņi braucot „nevelk uz vienu pusi”, kā arī noteikti
pārbaudiet bremžu stāvokli, šī ir šo ratu vājā vieta. Autosēdeklītis Auto –
Fix ir ļoti ērts, jo līdzi nāk pamatne, kas jāiesprādzē automašīnā, bet pašu
sēdeklīti tajā vajag vienīgi „ieklikšķināt”. Katru reizi braucot automašīnā ar
bērnu, nav nepieciešams piņķerēties ar drošības jostām.
![]() |
Chicco Trio Tour 4 |
Chicco Trio Tour 4.
Ratiņi ir ļoti viegli, kompakti saliekami. Uz ratu rāmja uzstādāma sēžamdaļa, Chicco termokulba un Chicco Auto Fix autokrēsliņš. Dizains
ir moderns, jāatzīst, ka ratiņi ir skaisti. Ražotājs, protams, norāda, ka
amortizācija ir, bet stāsts ir tāds pats, kā ar iepriekš aprakstītajiem Chicco
Trio S3 ratiņiem. Viegli manevrējami ratiņi, jo priekšējie riteņi ir rotējoši. Arī
šiem ratiņiem bremzes ir vājā vieta. Lietotāji sūdzas, ka mēdz salūzt ratu
jumtiņš, tādēļ, ja pirksiet šos ratus, jumtiņu lietojiet ļoti uzmanīgi. Atsauksmes
nav sevišķi daudz, jo ratiņi ir samērā jauni. Jebkurā gadījumā, noteikti iesaku
rēķināties ar augstāk uzskaitītajām Chicco ratu problēmām, tad pārsteigumu
nebūs. Ražotājs norāda, ka komplektā ir gan ziemas, gan vasaras jumtiņš. Šī ir
diezgan interesanta lieta, var būt noderīga vecākiem, kas plāno doties garās un
ilgās pastaigās jebkuros laikapstākļos. Kulbiņa un autokrēsliņš ir tie paši, kas iepriekš aprakstītajiem Chicco ratiņiem. Cena no 390 Ls.
![]() |
Chocco Trio Enjoy Evolution |
Chicco Trio Enjoy Evolution.
Šie ratiņi paredzēti lietošanai pilsētā, jo riteņi ir nelieli, turklāt visi dubultie. Uz ratu rāmja uzstādāma kulba, sēžamdaļa un Chicco Synthesis + autokrēsliņš (bez bāzes). Muguriņa atliecama līdz guļus pozīcijai (noteikti
pārbaudiet, es neesmu redzējusi kāds šiem ratiņiem ir guļus pozīcijas leņķis).
Liels pluss ir tas, ka salocīts ratu rāmis stāv pats, ratiņi nav nekur jāatstutē. Šis
ir ideāls variants, ja ratiņu uzglabāšanai paredzēta ļoti neliela vieta. Kā
mīnusu varu minēt faktu, ka nav kopējā kājas bremze, bet ir bremze katram
aizmugurējam ritenim atsevišķi. Esmu pilnīgi droša, ka šīs bremzes regulāri
jāved labot, tā tas ir jebkuriem ratiem, kam ir šāda tipa bremzes. Tās ir
diezgan viegli nolaužamas. Amortizācija nav. Riteņi nav pavisam mazi (ražotājs
norāda, ka diametrs ir 17 cm), tomēr neieteiktu mēģināt braukt pa nenotīrītām
ietvēm vai pļavu. Ratu konstrukcija liek domāt, ka šie ratiņi noteikti
grabēs (kā gandrīz visi mazie ratiņi). Man pašai ne visai patīk ratiņi, kam
priekšējie riteņi ir dubultie, jo tas patiesi apgrūtina ratu manevrēšanu (no
manis pašas pieredzes) un dubultajos riteņos mēdz iesprūst sīki akmentiņi, kas
apgrūtina braukšanu vai padara to neiespējamu vispār. Cena sākot no
260 Ls par komplektu.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru