piektdiena, 2012. gada 1. jūnijs

Kombinētie ratiņi 3 in 1. X-lander.


  Turpināšu par kombinētajiem ratiņiem.
X-lander ratiņi. Poļu ražojums.
Ir dažādi modeļi – X1, XA, X3, XT, Xrun un vēl dažādi mazie sporta ratiņi. Pamatā šos ratus iegādājas cilvēki, kam svarīgi pirkt jaunus, bet par labu cenu un moderna dizaina ratus, bet ar tīrām līnijām, turklāt izvairoties no tradicionālajām poļu ratu košajām krāsām un citiem rotājumiem. Ja pareizi atceros, tad sākotnēji tie bija domāti kā Quinny ratu analogs. Kulba ir maza, šos ieteiktu pirkt bērnam, kas dzims ziemā/vēlā rudenī, jo uz sporta daļu varēs pāriet gada siltajā periodā un nebūs jādomā par guļammaisiem un kombinezoniem bērnam, kurš vēl nesēž. Kā galveno mīnusu šai firmai varu minēt ārkārtīgi dīvaino barjeru sporta daļai – nav saprotams, kādēļ tā ir tik augstu?! Mazākam bērnam tā novietota ikurāt ap acīm – reāli barjerai vajadzētu būt nabas augstumā vai zemāk, lai bērns nevarētu izkāpt vai arī, lai sēžot ratiņos varētu pieturēties pie tās (gandrīz visiem bērniem tas patīk). Kvalitāte, protams, ir kā jau poļu ratiem – bet, ja to apzinās un negaida izcilu kvalitāti, tad tas nesagādās nekādaa problēmas.
Xlander X1

X1 ratiņiem ir četri lieli pumpējami riteņi un vizuāli šie (manuprāt) ir visglītākie. Ja es vēlētos iegādāties  X-lander ratiņus, tad noteikti ņemtu šos. Šiem ratiņiem uz rāmja uzstādāma kulba X-pram, sēžamdaļa un X-lander X-car autokrēsliņš, kā arī Maxi Cosi Cabrio un Pebble autokrēsliņi (nepieciešami adapteri). Amortizācija ir regulējama. Liela nozīme ir pumpējamajiem riteņiem, kas nodrošina papildus amortizāciju, šādi riteņi arī novērš ratu grabēšanu. Iepirkumu grozs ir samērā neliels, visticamāk, ka kartupeļus no tirgus mājās nevarēsiet atvest :). Ratiņi ir samērā plati un smagi, ko ieteiktu ņemt vērā, ja jūsu mājā ir šaurs lifts, vai arī tā nav vispār. Priekšējie riteņi nav rotējoši. Salocīti šie ratiņi aizņem diezgan daudz vietas, jo tie ir plati un salocītā veidā ratu jumtiņš atrodas diezgan augstā leņķī. Pirms pērkat šos ratiņus, pērliecinieties vai jūsu automašīnas bagāžniekā tie ietilps. Cena ap 300 Ls par komplektu.
Xlander Xa


XA ir četrriteņu ratiņi ar pumpējamām riepām, bet priekšējie riteņi ir rotējoši, atšķirībā no X1 ratiņiem. Uz rāmja der un ir liekams viss iepriekšminētais X1 ratiņu aprīkojums. Ražotājs uzsver, ka šie ratiņi ir īpaši šauri (61 cm) un derēs visiem liftiem. Tomēr, ja pareizi atceros, tad daudzos liftos durvju atvērums ir 59 cm, tas nozīmē, ka šie ratiņi nederēs. Cena ap 300 Ls.
X3 ratiņi man personīgi nepatīk vizuāli, bet tā ir gaumes lieta, tie ir arī lētākie no visiem X-lander ratiņiem. Uz ratu rāmja uzstādāma X-pram kulbiņa un X-car autosēdeklītis. Arī šiem ratiņiem ir četri lieli pumpējami riteņi. Šiem ratiņiem, atšķirībā no diviem iepriekšminētajiem nav jauna, uzlabota dizaina. Acīmredzot, šos ratiņus vairs neražo (nevarēju atrast apstiprinošu informāciju). Nopērkami ir iepriekšējo gadu modeļi. Iepirkumu grozs šiem ratiņiem ir vislielākais no X-lander klāsta. Cena līdz 300 Ls.

Xlander Xt
XT ir trīsriteņu ratiņi ar trīs lieliem pumpējamiem riteņiem (priekšējais ritenis gan nav tik liels kā gribētos). Pirms pirkšanas noteikti izmēģiniet, jo var gadīties, ka tie nav sevišķi stabili. Es neesmu izmēģinājusi šos ratus, tādēļ nevaru smalkāk komentēt. Šie ir Quinny Freestyle ratu kopija, kas savukārt ir stabili un pamatīgi. Lietotāji kā galveno mīnusu (neskaitot amortizācijas trūkumu) min priekšējo riteni. Ratiņi ir grūti stumjami, ja priekšējais ritenis nav nofiksēts. Tas nav stabils un, sagriežoties slīpi, mēdz ķerties  aiz akmeņiem, bedrēm un pat čiekuriem. Rekomendēju šos ratiņus  iegādāties lietošanai pilsētā. Uz ratu rāmja uzstādāma kulba X-pram un X-car autosēdeklis, kā arī Maxi cosi autosēdeklīši. Cena virs 300 Ls.


Xlander Xrun
Visinteresantākie no X-lander ir X-run ratiņi. Teorētiski tie ir „jogger” tipa rati, kas vairāk paredzēti sportošanas piekritējiem, kuri vēlas reizē braukt ar ratiņiem un skrituļslidām vai skriet. Uz šiem ratiņiem cilvēki noteikti atskatīsies.Ratiņiem ir lieli, pumpējami riteņi. Abi aizmugurējie riteņi ir speciāli montēti slīpā leņķī, lai pie liela ātruma tie saglabātu stabilitāti. Uz ratu rāmja uzstādāma X-pram kulba, X-car autosēdeklis, kā arī Maxi cosi autokrēsliņi (neaizmirstiet par adapteriem). Šos ratus apskatīju, kad biju aizbraukusi draudzenei līdzi izvēlēties sporta ratiņus. Izvēle bija starp šiem un Emmaljunga Scooter. Draudzene, protams, nopirka Scooter ratiņus. Par šiem nepalika labs iespaids. No attāluma ratiņi patiesi šķiet glīti un ārkārtīgi interesanti, tomēr kvalitāte ir stipri vien bēdīga un pat jauni šie ratiņi stipri vien "ļodzījās" (ja ir ar ko salīdzināt). Par sēžamdaļas barjeru komentāru nav, tas ir jāredz, lai spētu noticēt ārkārtīgi nepārdomātajam ratu barjeras novietojumam pret bērnu. Cena virs 300 Ls.



          

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru